Otwarta Rekrutacja - Dołącz do Nas !

forum

Drodzy czytelnicy, chcielibyśmy przypomnieć Wam, że otwarty jest nabór na redaktorów/newsmanów na naszej stronie. Jeśli jesteś fanem gier z serii Gothic, masz dużo czasu i chciałbyś dołożyć swoją cegiełkę do naszej Tawerny, zgłoś się do nas !

Oprócz tego, chcemy poinformować, że rekrutacja na wyżej wymienione stanowiska otwarta jest także na portalu: www.assassins-creed.info

Wymagamy:

  • pisania poprawną polszczyzną
  • systematyczności
  • znajomości gier z serii Gothic

Wszelkie pytania dotyczące rekrutacji oraz podania proszę kierować na adres e-mail: tawerna.gothic.org@gmail.com lub zekrus5@o2.pl

 

Wpisany przez ZekruS   
sobota, 12 czerwca 2010 12:47

Oprócz wypisanych tu broni, w Gothic 3: Zmierzch Bogów dostępne są bronie ze zwykłego Gothic'a 3.

Nawigacja:

Bronie jednoręczne

Serce zimna


Opis: Ten solidny miecz ma w rękojeści błękitny kamień dający wrażenie, że broń jest magiczna.

Właściwości: serce_zimna
Obrażenia od ostrza: 210
Oręż błogosławiony

Wymagania:
Siła: 200
Zdolność: Walka mieczem

Wartość:
Koszt w złocie: 12000


Prosta szabla


Opis: Ta bardzo ostra i niezwykła prosta szabla należała do porucznika z pustynnych krain.

Właściwości: prosta_szabla
Obrażenia od ostrza: 210
Oręż błogosławony

Wymagania:
Siła: 200
Zdolność: Walka mieczem

Wartość:
Koszt w złocie: 12000


Ostrze jeźdźca


Opis: Ostrze jeźdźca to miecz przeznaczony dla konnego zakonu żołnierzy Myrtany.

Właściwości:ostrze_jezdzca
Obrażenia od ostrza: 160

Wymagania:
Siła: 150
Zdolność: Walka mieczem

Wartość:
Koszt w złocie: 9000


Miecz Austina


Właściwości:miecz_austina
Obrażenia od ostrza: 130

Wymagania:
Siła: 240
Zdolność: Walka mieczem

Wartość:

Koszt w złocie: 10500


Przekłuwacz serc


Opis: Ten miecz brał udział w wielu chwalebnych walkach. Został stworzony z myślą o przebiciu serca podłego smoka.

Właściwości:przekluwacz_serc
Obrażenia od ostrza: 140

Wymagania:
Siła: 100
Zdolność: Walka mieczem

Wartość:
Koszt w złocie: 900


Miecz Garika


Opis: Miał ten miecz od czasów akademii i dobrze mu służył.

Właściwości:miecz_garika
Obrażenia od ostrza: 110

Wymagania:
Siła: 220
Zdolność: Walka mieczem

Wartość:

Koszt w złocie: 9000


Ostrze starszego


Opis: Ten miecz został wykonany przez znanego zbrojmistrza z Myrtany

Właściwości:miecz_starszego
Obrażenia od ostrza: 80
Oręż błogosławiony

Wymagania:
Siła: 140
Prastara wiedza: 10
Zdolność: Walka mieczem

Wartość:
Koszt w złocie: 135


Żołnierski miecz


Opis: To dziedziczny miecz. Był przekazywany z ojca na syna i choć brał udział w wielu bitwach, wciąż może zadać  ból przeciwnikowi.

Właściwości:zolnierski_miecz
Obrażenia od ostrza: 42
Wykute własnymi rękoma
Zużyte

Wymagania:
Siła: 120
Zdolność: Walka mieczem

Wartość:
Koszt w złocie


Bronie dwuręczne

Pożeracz czaszek


Właściwości:pozeracz_czaszek
Obrażenia od ostrza: 125

Wymagania:
Siła: 240
Zdolność: Duży oręż III

Wartość:
Koszt w złocie: 3480


Ubijacz


Opis: Piękny topór stworzony przez mityczną resę z północy.

Właściwości:ubijacz
Obrażenia od uderzeń: 120

Wymagania:
Siła: 150
Zdolność: Duży oręż II

Wartość:
Koszt w złocie: 2400


Niszczyciel pancerzy


Właściwości:niszczyciel_pancerzy
Obrażenia od uderzeń: 120

Wymagania:
Siła: 200
Zdolność: Duży oręż

Wartość:
Koszt w złocie: 3600


Rozdzieracz niebios


Opis: To bardzo poręczna broń. Nikt nie wie, czy można nią rozedrzeć niebo, Ale napewno można zadać bolesną śmierć.

Właściwości:rozdzieracz_niebios
Obrażenia od uderzeń: 65

Wymagania:
Siła: 130
Zdolność: Duży oręż II

Wartość:
Koszt w złocie: 141


Łamacz szczęk


Opis: Ta prymitywna broń świetnie spełnia swe zadanie. Zwykle używają jej gobliny.

Właściwości:lamacz_szczek
Obrażenia od uderzeń: 65

Wymagania:
Siła: 130
Zdolność: Duży oręż

Wartość:
Koszt w złocie: 1500


Topór Egilla


Opis: Ta zwykła maczuga ma pewną przewagę nad innymi. Na jej głowicy znajduje się metalowy kolec.

Właściwości:topor_egilla
Obrażenia od uderzeń: 50

Wymagania:
Siła: 130
Zdolność: Duży oręż

Wartość:
Koszt w złocie: 2400


Halderan


Opis: Ludzie próbowali dorównać sile powstrzymywania broni orków. Udało im się.

Właściwości:halderan
Obrażenia od ostrza: 160

Wymagania:
Siła: 200
Zdolność Duży oręż III

Wartość:
Koszt w złocie: 6600


Siekacz


Opis: Stworzony przez doświadczonego orkowego kowala.

Właściwości:siekacz
Obrażenia od ostrza: 160

Wymagania:
Siła: 200
Zdolność Duży oręż III

Wartość:
Koszt w złocie: 6600


Wielki Topór


Opis: Ta broń znakomicie nadaje się do otwierania czasek i miażdżenia kości. Może zadać potworne obrażenia.


Właściwości:wielki_topor
Obrażenia od ostrza: 150

Wymagania:
Siła: 170
Zdolność Duży oręż III

Wartość:
Koszt w złocie: 6000


Duma górnika


Opis: Ten stalowy topór o dwóch ostrzach został wykonany przez pewnego górnika jako dar dla jego starszego syna.

Właściwości:duma_gornika
Obrażenia od ostrza: 160

Wymagania:
Siła: 200
Zdolność Duży oręż III

Wartość:
Koszt w złocie: 474


Zamęt


Opis: Używany najchętniej do ściągania pancerzy i odpychania wroga, siejąc zamęt w jego liniach.

Właściwości:zamet
Obrażenia od ostrza: 160

Wymagania:
Siła: 200
Zdolność Duży oręż III

Wartość:
Koszt w złocie: 6600



Orkowy rozdzieracz


Opis: Ten topór rozbił wiele tarcz i siał strach wśród ludzkich żołnierzy na całym świecie.

Właściwości:rozdzieracz_niebios
Obrażenia od ostrza: 140

Wymagania:
Siła: 180
Zdolność Duży oręż III

Wartość:
Koszt w złocie: 4500


Kat


Opis: To dobrze wyważony, klasyczny topór kata. Jego właściciel był z nim tak zżyty, że używał go także na wojnie.

Właściwości:kat
Obrażenia od ostrza: 140

Wymagania:
Siła: 175
Zdolność Duży oręż III

Wartość:
Koszt w złocie: 5220


Włócznie

Strażnik II


Opis: Tania i wytrzymała włócznia wybierana przez ubogich mieszkańców Myrtany.

Właściwości:straznik_ii
Obrażenia od ostrza: 50

Wymagania:
Siła: 100
Zdolności łowieckie: 100

Wartość:
Koszt w złocie: 300


Strażnik


Opis: Ta włócznia to jedna z wielu odmian zwykłej włóczni, jakimi posługują się chłopi wcieleni do wojska.

Właściwości:straznik
Obrażenia od ostrza: 70

Wymagania:
Siła: 110
Zdolności łowieckie: 120

Wartość:
Koszt w złocie: 3600


Włócznia Pallasa


Opis: Ten grot znajdował się kiedyś na kosturze zapomnianego maga bitewnego. Kostur został zniszczony, gdy mag zginął na wojnie.

Właściwości:wlocznia_pallasa
Obrażenia od ostrza: 75

Wymagania:
Siła: 145
Zdolności łowieckie: 150

Wartość:
Koszt w złocie: 138


Włócznia Vigra


Opis: Zabójcza włócznia stworzona wyłącznie w jednym celu. Ma sprawić, by nikt nie zszedł z pola bitwy z lekką raną.

Właściwości:wlocznia_vigra
Obrażenia od ostrza: 95

Wymagania:
Siła: 180
Zdolności łowieckie: 150
Zdolność: Duży oręż II

Wartość:
Koszt w złocie: 1230


Włócznia gromów


Opis: Ta magiczna włócznia jest w stanie zadać ból... który na zawsze zapamiętają twoje ciało i umysł.

Właściwości:wlocznia_gromow
Obrażenia od ostrza: 100

Wymagania:
Siła: 150
Zdolności łowieckie: 150

Wartość:
Koszt w złocie: 1800


Źelazna włócznia


Opis: Ta prosta włócznia służyła wielu wojownikom i gwardzistom.

Właściwości:zelazna_wlocznia
Obrażenia od ostrza: 60

Wymagania:
Siła: 120
Zdolności łowieckie: 120

Wartość:
Koszt w złocie: 1500


Niszczyciel chaosu


Opis: Ta broń jest wykorzystywana przez straż miejską, zwykle do rozpędzania tłumów i zapewniania bezpieczeństwa.

Właściwości:niszczyciel_chaosu
Obrażenia od ostrza: 60

Wymagania:
Siła: 100
Zdolności łowieckie: 100

Wartość:
Koszt w złocie: 450


Łuki

Łuk Garika

Opis: Ten łuk został wykonany z najlepszej gałęzi drzewa. Dziadek Garika był jednym z najlepszych myśliwych swoich czasów.

Właściwości:luk_garika
Obrażenia od pocisków: 115
Dodatkowo: Mistrz łucznictwa

Wymagania:
Zdolności łowieckie: 240
Zdolność: Łucznik

Wartość:
Koszt w złocie: 12600



 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież