Otwarta Rekrutacja - Dołącz do Nas !

forum

Drodzy czytelnicy, chcielibyśmy przypomnieć Wam, że otwarty jest nabór na redaktorów/newsmanów na naszej stronie. Jeśli jesteś fanem gier z serii Gothic, masz dużo czasu i chciałbyś dołożyć swoją cegiełkę do naszej Tawerny, zgłoś się do nas !

Oprócz tego, chcemy poinformować, że rekrutacja na wyżej wymienione stanowiska otwarta jest także na portalu: www.assassins-creed.info

Wymagamy:

  • pisania poprawną polszczyzną
  • systematyczności
  • znajomości gier z serii Gothic

Wszelkie pytania dotyczące rekrutacji oraz podania proszę kierować na adres e-mail: tawerna.gothic.org@gmail.com lub zekrus5@o2.pl

 

Wpisany przez ZekruS & Jack   
niedziela, 16 maja 2010 21:00

Mora Sul

mora sul
1. Alima

Zleceniodawca: Nasib

Nasib wpuści Cię do Gonzales, tylko wtedy kiedy przyniesiesz mu podarunki (patrz zadanie nr 18). Jednym z podarunków jest piękna Alima z oazy Murata. Udaj się na oazę i kup tancerkę, po czym przyprowadź ją do Nasiba.

Doświadczenie: 1000



2. Człowiek, który zabił Ramireza

Zleceniodawca:
Ningal

Po uzyskaniu dostępu do Gonzalesa, Ningal będzie chciał, abyś znalazł zabójce Ramireza. Musisz udać się do Ismaela, który powie Ci o Hassanie. Znajdziesz go na południowym zachodzie od Mora Sul - w ruinach. Należy go zabić.

Reputacja u Asasynów: +15
Doświadczenie: 1500



3. Delikatna sprawa


Zleceniodawca: Hamid

Hamid chce zostać właścicielem Amuletu Czarnoksięstwa, który jest w posiadaniu Ilji. Hamid, jako iż boi się że Ilja sprzeda mu ten amulet po dużo wyższej cenie niż normalnie, chce abyś Ty poszedł do niego i go kupił. jednak nie możesz powiedzieć, że to własnie dla Hamida kupujesz ten Amulet.

Doświadczenie: 1000



3. Dług i weksle

Zleceniodawca: Masil

Po wykonaniu zadania z Orknarokiem (zadanie nr 16), należy iść do Hectora, Ilji i Ramona, aby spłacić długi Masila, odbierając weksle.

Doświadczenie: 1500



4. Droga do Merdariona

Zleceniodawca: Sanuyem

Sanuyem znajdujący się w ruinach może Cie zaprowadzić do Merdariona.

Doświadczenie: 500



5. Eskortuj Mezira do oazy Murata

Zleceniodawca: Mezir

Mezir będzie chciał, abyś doprowadził go do oazy Murata.

Doświadczenie: 2500



6. Handel artefaktami

Zleceniodawca: Faesul

Kupiec z Mora Sul, nażeka na słaby interes. Chce, abyś poszedł do Grubasa nadzorującego niewolników w pobliżu Świątyni Mora Sul i przekonał go, aby owi niewolnicy mogli sprzedawać artefakty w mieście. Z początku nie zgodzi się, ale jeśli dasz mu lekcje w postaci łomotu powinien wyrazić w końcu zgodę.

Doświadczenie: 1000



7. Hassan


Zleceniodawca: -

Zadanie polega na zabiciu Hassana.

Doświadczenie: 1000



8. Idź z Cruzem do jego dawnego obozu

Zleceniodawca:
Cruz

Paladyn Cruz został zaatakowany przez pustynne pełzacze. Uciekł i pozostawił w obozie cały swój dorobek. Chce, abyś poszedł z nim do jego dawnego obozu.

Doświadczenie: 1000



9. Idź z Kayorem do punktu spotkania poza Mora Sul


Zleceniodawca:
Kayor

Zadanie dostępne po wykonaniu zadania nr 17.

Doświadczenie: 1000



10. Ilja chce artefakt ze świątyni

Zleceniodawca:
Ilja

Zadanie polega na zawarciu układu z Ilją. Kupiec da Ci klucz do Świątyni Mora Sul pod jednym warunkiem: musisz przynieść mu cenną wazę z owej świątyni.

Doświadczenie: 2500



11. Kaffu chce odzyskać swoje złoto

Zleceniodawca:
Kaffu

Część zadania "Strażnicy Kaffu". Po odnalezieniu strażników kupca, zabieramy po nich rzeczy, a także złoto Kaffu. Wracamy do kupca i oddajemy mu złoto.

Reputacja w Mora Sul: +5
Doświadczenie: 1000



12. Kelasch chce klucze do świątyni w Mora Sul

Zleceniodawca: Kelasch

Ork, chce cztery klucze do świątyni Mora Sul. Jeden z pięciu jest w jego posiadaniu.

Doświadczenie: 2500



13. Kirk i pustynni rabusie

Zleceniodawca: Kirk

Kirk może Ci sprzedać informacje dotyczące klucza do świątyni w Mora Sul. Powie Ci, że klucz mają pustynni rabusie. Może Cię do nich zaprowadzić, lecz w pewnym momencie zatrzyma się i zacznie nas atakować. Jest to pułapka! Należy rozprawić się z Kirkiem i odebrać mu klucz.

Doświadczenie: 500



14. Księżycowe ostrze


Zleceniodawca:
Ismael

Kowal z Mora Sul, marzy o Księżycowym ostrzu. Po zdobyciu mistrzowskiego tytułu na Arenie, otrzymamy ostrze jako nagrodę.

Doświadczenie: 1000



15. Miecz dla Gonzalesa


Zleceniodawca: Nasib

Innym darem dla Gonzalesa (patrz zadanie nr 18) może być miecz wygrany na arenie - Księżycowe Ostrze.

Reputacja w Mora Sul: +10
Doświadczenie: 1000



16. Orknarok, niewolnik ze świątyni


Zleceniodawca: Masil

Handlarz niewolników, chce abyś zabrał Orknaroka do Fasima stojącego w pobliżu świątyni Mora Sul. Jednak Fasim nie będzie chciał go przyjąć, skieruje nas do Kalescha ten również nie weźmie niewolnika. Będziesz zmuszony do uwolnienia Orknaroka.

Doświadczenie: 1250



17. Otwórz świątynie w Mora Sul


Zleceniodawca:
-

Po zdobyciu wszystkich kluczy, będziesz mógł otworzyć świątynie.

Doświadczenie: 2500



18. Podarunki do Gonzalesa


Zleceniodawca: Nasib

Nasib wpuści Cie do Gonzalesa, tylko wtedy kiedy przyniesiemy mu podarunki (zadania nr 1,15,43).

Doświadczenie: 2500



19. Podążaj za Merdarionem

Zleceniodawca:
Merdarion

Zadanie to będziesz wykonywał cztery razy. Misja ta jest powiązana z zadaniem nr 41.

Reputacja dla Koczowników: +5
Doświadczenie: 1000



20. Podążaj za Mezirem

Zleceniodawca: Mezir

Część zadania "Ramirez, zaginiony asasyn". Należy iść za Mezirem, który doprowadzi nas do zwłok zaginionego asasyna.

Doświadczenie: 1000



21. Pokonaj Grubasa


Zleceniodawca: -

Zadanie pokłada się z poprzednim. Należy pobić Grubasa.

Doświadczenie: 500



22. Pokonaj Paladyna na arenie

Zleceniodawca: Felipe

Pierwszym przeciwnikiem na arenie w Mora Sul będzie Paladyn.

Doświadczenie: 1000



23. Pokonaj Anktosa na arenie

Zleceniodawca:
Felipe

Drugim przeciwnikiem będzie Koczownik Anktos.

Reputacja w Mora Sul: +5
Doświadczenie: 1000



24. Pokonaj Oelka na arenie

Zleceniodawca:
Felipe

Trzecim przeciwnikiem na tamtejszej arenie będzie Oelk.

Reputacja w Mora Sul: +10
Doświadczenie: 1000



25. Pokonaj Angara na arenie

Zleceniodawca: Felipe

Przyszła pora na Mistrza Areny - Angara. Wejdź na arenę i pokonaj dawnego Strażnika Świątynnego.

Reputacja w Mora Sul: +15
Doświadczenie: 1500



26. Pozbądź się nieustraszonych gońców pustynnych


Zleceniodawca: Kalesch

Ork chce, abyś pozbył się gońców pustynnych, którzy przebywają na wschód od Świątyni Mora Sul.

Doświadczenie: 1500



27. Puchary duszy

Zleceniodawca:
Ramon

Złodziej Ramon, chce abyś ukradł kupca Puchary Dusz, którzy niedawno je nabyli. Kupcy, którzy posiadają Puchary: Faesul, Ismael, Hamid, Ilja i Masil. Puchary znajdują się przy łóżkach.

Doświadczenie: 2000



28. Ramirez, zaginiony asasyn


Zleceniodawca: Bandaro

Łowca głów, opowie Ci o zaginionym asasynie. Udał się on na południowy zachód od Mora Sul. Znajdziesz tam Mezita, który zaprowadzi Cie do jego zwłok.

Doświadczenie: 1500



29. Ranny pełzacz piaskowy

Zleceniodawca:
Cruz

Część zadania "Idź z Cruzem do jego dawnego obozu" Po dotarciu na miejsce, należy rozprawić się z pełzaczami. Ranny pełzacz połknął Ognisty Puchar, rozcinamy godzinie brzuch i wyjmujemy puchar.

Doświadczenie: 1500



30. Smakowity prezent

Zleceniodawca:
Nasib

Kolejnym prezentem może być Paczka Bagiennego Ziela, którą możesz nabyć w Lago.

Reputacja w Mora Sul: +5
Doświadczenie: 1000



31. Strażnicy Kaffu

Zleceniodawca:
Kaffu

Zbliżając się do Mora Sul, zauważysz pewnie małe obozowisko przed miastem. Kupiec Kaffu, opowie Ci o swoim problemie. Okaże się że okradli go jego strażnicy i udali się w stronę ruin na zachód od Mora Sul.

Reputacja w Mora Sul: +15
Doświadczenie: 2000



32. Ukaż niewolnika Yussufa


Zleceniodawca:
Bandaro

Łowca głów z Mora Sul, dostał zlecenie na niewolnika Yussufa. Bandaro jest jednak miły i może odstąpić tobie to zlecenie. Niewolnik znajduje się na północ od Mora Sul. Są 2 rozwiązania tego zadania: możesz go zabić i zabrać klucz do świątyni albo on sam Ci go da, a potem ucieknie.

Reputacja w Mora Sul: +5
Doświadczenie: 1500



33. Zabij wszystkich Magów Wody


Zleceniodawca: Gonzales

Gdy już będziesz mógł zobaczyć się z Gonzalesem, opowie Ci on o jego kłopotach. Zwykle kłopotami Asasynów są Koczownicy, lecz Gonzales chcę abyś zabił ich przywódców: Magów Wody. Ich położenie znajdziesz na tej mapie.

Reputacja u Asasynów: +4
Doświadczenie: 2500



34. Zabij Cronosa, Maga Wody


Zleceniodawca:
Gonzales

Zabij Cronosa!

Reputacja u Asasynów: +3
Doświadczenie: 1000



35. Zabij Merdariona, Maga Wody


Zleceniodawca:
Gonzales

Zabij Merdariona!

Reputacja u Asasynów: +3
Doświadczenie: 1000



36. Zabij Myxira, Maga Wody


Zleceniodawca: Gonzales

Zabij Myxira!

Reputacja u Asasynów: +3
Doświadczenie: 1000



37. Zbij Nefariusa, Maga Wody

Zleceniodawca:
Gonzales

Zbij Nefariusa!

Reputacja u Asasynów: +3
Doświadczenie: 1000



38. Zabij Riordiana, Maga Wody

Zleceniodawca: Gonzales

Zabij Riordiana!

Reputacja u Asasynów: +3
Doświadczenie: 1000



39. Zabij Saturasa, przywódcę Magów Wody

Zleceniodawca: Gonzales

Zabij Saturasa!

Reputacja u Asasynów: +3
Doświadczenie: 1000



40. Zabij Vatrasa, Maga Wody

Zleceniodawca: Gonzales

Zabij Vatrasa!

Reputacja u Asasynów: +3
Doświadczenie: 1000



41. Zlikwiduj orków w świątyni Mora Sul


Zleceniodawca:
-

Zabij wszystkich orków wokół świątyni Mora Sul.

Reputacja u Koczowników: +5
Doświadczenie: 2500



42. Zlikwiduj wodzów ożywieńców na polach ruin


Zleceniodawca:
Merdarion

Mag Wody chce abyś zabił z nim czterech wodzów ożywieńców w ruinach. Będzie on Cie prowadził po kolei do każdego z nich.

Reputacja u Koczowników: +5
Doświadczenie: 1500



43. Złoto dla Gonzalesa

Zleceniodawca:
Nasib

Gonzales nie pogardzi także 1000 sztuk złota (patrz zadanie nr 18).

Reputacja w Mora Sul: +5
Doświadczenie: 1000



44. Złoto Hectora

Zleceniodawca:
Hector

Możesz pożyczyć od właściciela karczmy 1000 sztuk złota, lecz musisz oddać je z procentem - 1400 złotych monet.

Doświadczenie: 2000



45. Znajdź pierwszy klucz do Świątyni w Mora Sul

Zleceniodawca:
-

Patrz zadanie 12.

Doświadczenie: 2000



46.Znajdź drugi klucz do świątyni w Mora Sul


Zleceniodawca: -

Drugi klucz jest w posiadaniu kupca - Ilji. Może go Tobie dać jeśli obiecasz że przyniesiesz mu cenną wazę z świątyni. Patrz zadanie nr 10.

Doświadczenie: 2000



47.Znajdź trzeci klucz do świątyni w Mora Sul

Zleceniodawca: -

Trzeci klucz jest w posiadaniu Yusuffa - zbiegłego niewolnika. Patrz zadanie nr 32.

Doświadczenie: 2000



48.Znajdź czwarty klucz do świątyni w Mora Sul

Zleceniodawca: -

Owy klucz jest w posiadaniu Gonzalesa. Możemy go od niego kupić za 10 000 złotych monet lub po prostu go zabić i go wziąć.

Doświadczenie: 2000



49.Znajdź piąty klucz do świątyni w Mora Sul

Zleceniodawca: -

Klucz jest w posiadaniu Kirka. Patrz zadanie nr 13.

Doświadczenie: 2000



50. Yasmin


Zleceniodawca: Hamid

Kupiec Hamid chce pozyskać piękną Yasmin z oazy Murata. Daje Ci amulet, który przed chwilą kupiłeś i chce, abyś poszedł na oazę Murata i wymienił się za Yasmin. Yasmin należy przyprowadzić do Hamida.

Doświadczenie: 1000



51. Yussuf znika

Zleceniodawca:
Yussuf

Yussuf każe Ci przekazać łowcom głów, że uciekł.

Doświadczenie: 1000



52. Oswobódź Mora Sul!


Zleceniodawca:
-

Jeśli nie jesteś po stronie Asasynów, zadanie jest proste, zabij wszystkich Asasynów w mieście!

Reputacja u Koczowników: +5
Doświadczenie: 5000

 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież