sobota, 03 października 2009 06:44

Próba Ognia Gothic 2

 

Próba Ognia jest to święty test, któremu poddawani są tylko Nowicjusze z Klasztoru Innosa. Według zapisków z ksiąg, które znajdują się w bibliotece Klasztoru, każdy nowicjusz ma prawo domagać się Próby Ognia, gdy uzna, że da radę sprostać wymaganiom Najwyższej Rady Ognia. 

 

"Próba Ognia


Nowicjusz może uważać, że jest gotowy na dołączenie do Kręgu Ognia, ale nie od razu dostąpi tego zaszczytu. Gdy dobrze się zastanowi i nadal będzie uparcie dążyć do swego celu, to może skorzystać z prawa zażądania Próby, nie może mu odmówić żaden mag. Cała procedura nie ogranicza się do Próby Magii - kandydat musi również zostać oświecony przez płomienie, gdy wyrazi taką wole przed Najwyższą Radą, stanie przed PRÓBĄ OGNIA, która sprawdzi jego zręczność, siłę i mądrość. Każde z trzech zadań zostanie zlecone przez innego członka Najwyższej Rady i dopiero po wykonaniu wszystkich trzech kandydat będzie mógł złożyć Przysięgę Ognia i zbratać się z płomieniami.


Taka jest wola Innosa i takoż się stanie.

Najwyższa Rada"

Zadania Próby Ognia:

By pomyślnie przejść Próbę, należy wykonać trzy zadanie, które zleci Najwyższa Rada składająca się z przewodniczącego - Pyrokara, oraz Ulthara i Serpentesa.

  • Najwyższy rangą z Magów Ognia zleci nam zadanie, polegające na odnalezioniu pustej Runy. Karze nam "Iść za znakami Innosa i znaleźć to, co wierzący znajduje za ścieżką". Runa znajduje się w jaskini, którą zaznaczyłem na mapie poniżej. Można to zadanie wykonać na dwa sposoby, zaczynając od Tawerny pod "Martwą Harpią". Obok karczmy stoi nowicjusz imieniem Igaraz, który powie Ci, że nie masz czego szukać na farmach. Udajesz się zatem w przeciwną stronę, i już po chwili powinieneś zauważyć Kapliczkę Innosa - są to znaki Innosa, jakie znalazły się w słowach Pyrokara. Podążaj tą ścieżką, a trafisz do Jaskini, w której spotkasz Agona, z którym będziesz musiał stoczyć pojedynek, by zdobyć Runę. Zadanie można wykonać również w sposób jaki znajduje się na mapie poniżej, skaczemy z mostu do wody, a następnie podążamy zaznaczoną drogą.

 

  • Ulthar poleci Ci stworzenie magicznej runy. Wchodzisz do biblioteki, gdzie przebywa Hyglas, od którego nauczysz się tworzenia run. Czytając księgi dowiesz się o runie "Ognista Strzała", którą należy stworzyć dla Ulthara. By wykonać przedmiot będziesz potrzebował pustej runy, którą zdobyłeś w poprzednim zadaniu, siarki i zwoju z czarem "Ognista Strzała". Po utworzeniu Runy udaj się z powrotem do Ulthara.

 

  • Ostanie, trzecie zadanie, które otrzymasz od Serpentesa, będzie polegało na zabiciu Magicznego (kamiennego) Golema, którego miejsce zaznaczone jest na mapie. By pokonać golema potrzebny będzie Święty Młot, który znajduje się w piwnicy Klasztoru. Młot pilnowany jest nieustannie przez Garwiga. Najlepiej jest go uśpić i wynieść młot ze spokojem z Klasztoru. Następnie kierujesz się do Golema i po walce stawiasz się przed Najwyższą Radą

proba ognia2

 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież