wtorek, 28 maja 2013 15:23

Dzieje Khorinis

dzieje-khorinis-1Myrtana, wyspa Vaduz, czas niedługo przed powstaniem magicznej bariery i niedługo po rozpoczęciu wojny z orkami. Lars wiedzie sobie spokojne życie wraz ze swoim ojcem, prawdopodobnie do końca życia przesiedziałby na wyspie jako myśliwy lub kowal, gdyby nie pewne wydarzenie.... Na wyspę w tajemniczych okolicznościach przybywa 12 magów. Nikt nie wie co robią na wyspie, natomiast wiadomo, że wkrótce planują wyruszyć w dalszą podróż... Lars po przysłużeniu się magom otrzyma propozycje podróży wraz z nimi na wyspę Khorinis. Zamierzają stworzyć magiczną barierę w celu odizolowania więźniów od świata zewnętrznego (a tak przynajmniej twierdzą). Bohater będzie otrzymywał różne zadania(nie tylko od magów), które niejednokrotnie okażą się prawdziwym wyzwaniem dla gracza.

Bohater i świat

dzieje-khorinis-2Główny bohater jest młodym mężczyzną , jego ojciec to były żołnierz armii królewskiej, mający dosyć wojen i okrucieństw, matka zmarła niedługo po narodzinach syna. Wraz z ojcem prowadzą mały zakład kowalski w wiosce, nieopodal miasta. Ojciec uczy Larsa zawodu, ale również pomaga mu rozwijać umiejętności bojowe. Chciałby jednak, aby jego syn znalazł sobie spokojne zajęcie i nie brał udziału w żadnych wojnach. Jak napisaliśmy w fabule, na wyspie zjawiają się magowie, którzy po wykonaniu dla nich ważnego zadania proponują nam współpracę i podróż wraz z nimi na wyspę Khorinis. Co tam znajdziemy? Stary port znany nam z Gothica 2 będzie tutaj nie do poznania, dziesiątki zacumowanych statków, marynarzy, handlarzy, rycerzy, więźniów i podróżników zapełnią całą dzielnicę portową. Ponadto całe miasto zostanie odświeżone i troszkę powiększone. Sama wyspa Khorinis też będzie zupełnie inaczej wyglądać, wszystkie spalone domy, zrujnowane konstrukcje będą jak nowe, na wyspie będzie więcej dróg, kilka razy więcej ludzi, więcej gospodarstw, tawern i innych ciekawych lokacji. Górnicza Dolina także będzie inna, Stary Obóz właściwie niezrujnowany w stanie idealnym, górska forteca i zawalone kopalnie będą żyć. Kopalni będzie kilka i to nie tylko w Górniczej Dolinie, ale również w Khorinis. Oczywiście do górniczej doliny nie może wejść sobie od tak każdy, będzie do tego potrzebny specjalny glejt. Resztę powiedzą wam screeny.

Cechy

    • Nowy główny bohater.
    • Khorinis, Górnicza dolina i stara kopalnia jakich wcześniej nie było! 
    • Cztery nowe światy.
    • Nowe modele 3D.
    • Profesjonalny dubbing.
    • Częstszy respawn potworów.
    • Możliwość posługiwania się tarczą.
    • Wiele skarbów do odnalezienia.
    • Zadania poboczne.
    • Elementy humorystyczne.
    • Walka dwoma mieczami.
    • Nowe przedmioty.
    • Nowe tekstury.
    • Nowe gildie i zbroje.
    • Profesjonalny soundtrack skomponowany wyłącznie na potrzeby modyfikacji.
    • Nowe dźwięki otoczenia.
    • Nowe umiejętności (rozwinięte kowalstwo, kucharstwo, pobieranie wody z rzek i jezior, itp.).
    • Nowy klimatyczny interfejs oddający charakter i klimat dodatku.
    • Obszerna ilość nowych efektów cząsteczkowych.
    • I wiele, wiele innych.

Nowe umiejętnośći:

  • Walka dwoma mieczami jednocześnie.
  • Miecz trzech bóstw, znanym również jako miecz runiczny.
  • System uników.
  • Regeneracja many i życia
  • Znacznie udoskonalone kowalstwo.
  • Używanie magicznych szponów.
  • Pozyskiwanie nowych trofeów (pióra harpii, wątroba kretoszczura itp.)
  • Alchemia (Ważenie mikstur, gotowanie).
  • Pozyskiwanie nowych surowców.
  • Szybka nauka.
  • Magiczne szpony.
  • Wiele innych pomniejszych umiejętności.
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież